Escuela CCOO Correos voor Android

(0)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Een gratis app voor Android, door Tuum.

CCOO is de enige app voor nascholing en het vinden van banen voor ambtenaren, werknemers in de particuliere sector en tijdelijke werknemers. We bieden gratis en volledige informatie over cursussen, trainingen en tests.

CCOO is een gratis, gemakkelijk te gebruiken en gebruiksvriendelijke app. Vanaf het hoofdscherm kunt u alle inhoud zien en de secties zijn zeer georganiseerd. U kunt toegang krijgen tot elk van hen via het menu aan de zijkant.

Waarom kiezen voor CCOO?

CCOO is de beste en meest complete app om een baan te vinden en meer te leren over de verschillende functies en cursussen die beschikbaar zijn in het land. Het bevat ook video's met studietechnieken en strategieën voor het afleggen van tests. U kunt ook uw voortgang bijhouden en alle updates zien over de cursussen die u volgt.

U kunt ook toegang krijgen tot de CCOO-nieuwsbrief, die u alle nodige informatie zal geven voor elk van de onderwerpen die u bestudeert.

Programma is beschikbaar in andere talen

Escuela CCOO Correos voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 2.2.0
  • 4.1

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Escuela CCOO Correos

Heeft u geprobeerd Escuela CCOO Correos? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.